لوله بازکنی سراسر تهران

تعمیر و سرویس توالت فرنگی

سرویس توالت فرنگی همیشه یکی از چالشهای کسانی است که از این مدل توالت استفاده میکنند. مدت هاست که در شهرها و یا حتی روستاها توالت های قدیمی جای خود را به توالت های فرنگی داده اند. . که یکی از دلایل آن این است که پزشکان افراد مسن و یا افرادی که مشکل آرتروز یا کمردرد و … دارند را به استفاده از تولتهای فرنگی تشویق میکنند. بنابر این در استفاده دراز مدت تووالت های فرنگی نیاز به تعمیر و سرویس خواهند داشت.

در بیمارستان ها نیز شاهد استفاده از توالت فرنگی برای بیماران جراحی شده هستیم. بانوان باردار نیز به دلیل سنگین شدن و فشار بر ستون فقران باید کمتر از توالتهای سنتی استفاده کنند. بنا بر این استفاده از این نوع توالتها اهمیت ویژه ای دارد. در هنگام خرابی برای سرویس و تعمیر توالت فرنگی خود میتوانید با شرکت خدمات فنی میلان تماس بگیرید.

تعمیر توالت فرنگی

نکاتی در مورد سرویس و تعمیر توالت فرنگی

برای نصب توالتهای فرنگی حتما به نکات زیر توجه جدی شود:

  • هنگام تهیه توالت فرنگی باید دقت کنید که آکس لوله خروجی فاضلاب چه فاصله ای از دیوار دارد و اندازه آن چقدر است. آگاه بودن از این دو عدد در انتخاب نوع مناسب توالت فرنگی به شما کمک میکند و ازخرید اتصالات اضافی جلوگیری میشود.
  • کاسه توالت بر روی حلقه مومی جای میگیرد.
  • سعی کنید که توالت فرنگی به زمین پیچ نشود و از چسبهایی مثل آکواریوم استفاده شود تا در سرویس توالت فرنگی مشکلی حاصل نشود.
  • توالت و رامیکهای کف دستشویی را خوب درز گیری کنید..
  • اگر قبلا سابقه نصب توالت فرنگی ندارید از متخصصین خدملت فنی میلان کمک بگیرید.
  • اگر میخواهید توالت سنتی را به توالت فرنگی تبدیل کنید باید بدانید که توالت های سنتی در زیر خود شترگلوئی دارند که مانع از ایجاد بوی بد فاضلاب می شوند. موقع نصب توالت فرنگی بایستی شترگلو را بردارید و در عوض از دو عدد زانویی ۴۵ درجه استفاده کنید.

تعمیر توالتهای فرنگی

سرویس توالت فرنگی

خرابی توالت های فرنگی بیشتر از توالت های سنتی است. در هنگام مواجه شدن با خرابی حتما از افراد با تجربه و متخصص برای رفع مشکل، سرویس و تعمیر توالت فرنگی استفاده کنید. بیشترین مشکلات در توالتهای فرنگی در اثر افتادن اجسام خارجی مثل سکه، گوشی تلفن همراه، دستمال کاغذی، دسته کلید، و … به درون آن است.

کار نکردن سیفون توالت باعث پخش شدن بوی بد در محیط شده و تخلیه توالت فرنگی را دچار مشکل میکند. خرابی فلوتر، خرابی پمپ تخلیه، کم بودن آب داخل تانک فرنگی، خراب شدن پیچها و اتصالات در زمان نصب از عوامل اصلی از کار افتادن سیفون ها می باشند. خرابی اتصالات و یا کهنه شدن آنها آنها می تواند سبب نشتی توالت فرنگی شود.

شما میتوانید برای تعمیر و سرویس کلی توالت فرنگی در تمامی مناطق تهران بصورت تخصصی از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. همچنین توصیه ما این است که از سرویس دوره ای توالت فرنگی به صورت شش ماه یکبار استفاده کنید که مانع از گرفتگی های زیاد و بی موقع توالت فرنگی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس مستقیم - کلیک کنید