لوله بازکنی سراسر تهران

باز کردن توالت فرنگی | 09129383070 | تعمیر انواع توالت فرنگی

باز کردن توالت فرنگی

باز کردن توالت فرنگی : برای بازکردن لوله های گرفته شده روشهای زیادی وجود دارد. در مواقعی که گرفتگی جزئی باشد میتوان از اسید های لوله بازکن استفاده کرد.اما باید دقت داشته باشید که استفاده از اسیدهای لوله بازکن به دیواره ی لوله آسیب وارد می کند و باعث از بین رفتن تدریجی لوله میشود. روش دیگر برای بازکردن لوله استفاده از فشار آب می باشد که با دستگاه مخصوص صورت می گیرد. طبق تجرببیات بهترین روش برای بازکردن لوله در  تهران و سایر مناطق تهران، استفاده از فنر می باشد. برای این کار ابتدا سرویس کار باید از محل گرفتگی لوله بازدید کند و بنابر تشخیص نوع گرفتگی لوله از فنر مناسب استفاده کند. لذا پیشنهاد ما برای شما استفاده از فنر باز کردن توالت فرنگی می باشد که سرویس کاران ما در کم ترین زمان و با بهترین کیفیت این کار را انجام خواهند داد.

باز کردن توالت فرنگی , خدمات فنی میلان در سراسر تهران

باز کردن توالت فرنگی , خدمات فنی میلان دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات فنی میباشد. این دفتر خدماتی ارائه دهنده سرویس به صورت گسترده، شبانه روزی، ارزان و فوری در سراسر تهران بزرگ و حومه می باشد. شما میتوانید تنها با یک تماس از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. در صورت لزوم برای ارائه سرویس، ما سرویس کاران مجرب و کاردان خود را در کمتر از نیم ساعت به آدرس شما خواهیم فرستاد. هدف ما رضایت مشتریان است.

برای باز کردن توالت فرنگی  راههای زیادی وجود دارد که مطمئن ترین روشها عبارت اند از:

  1. استفاده از محلولهای شیمیایی استاندارد: هنگامی که گرفتگی لوله و سینک جزئی باشد و شما مطمئن باشید که گرفتگی لوله بخاطر چربی است، میتوانید از این محلولها برای باز کردن توالت فرنگی استفاده کنید. برای استفاده از این روش محلول را از لوله بریزید و تا 1 الی 2 ساعت صبر کنید و بعد از آن آب داغ دررون لوله بریزید. همانطور که گفته شد اگر گرفتگی جزئی و بخاطر چربی باشد، لوله به احتمال زیاد باز خواهد شد.
  2. لوله بازکن دستی: منظور از لوله بازکن دستی چیزی مانند شلنگ کوتاه یا هر چیزی شبه به آن می باشد. شما زمانی می توانید از لوله بازکن دستی برای باز کردن توالت فرنگی استفاده کنید که فاصله سینک تا چاه فاضلاب کم باشد. برای استفاده از این روش شما باید یک شلنگ کوتاه و سخت را درون لوله کرده و فشار دهید تا گرفتگی را رفع کند.
  3. استفاده از پمپ آب: در این روش دهانه ی لوله ی پمپ آب را در دهانه لوله گرفته شده قرار داده و پمپ آب را روشن میکنیم و آب با فشار وارد لوله شده و لوله را باز می کند. این روش زمانی مناسب است که گرفتگی بخاطر اشیاء خارجی باشد.
  4. استفاده از فنرهای باز کردن توالت فرنگی: بهترین روش برای باز کردن توالت فرنگی استفاده از فنر و دستگاه باز کردن توالت فرنگی است. استفاده از فنر باز کردن توالت فرنگی بهترین و روش برای باز کردن توالت فرنگی است زیرا گرفتگی هر علتی که داشته باشد با فنر رفع خواد شد. همچنین استفاده از فنر برای بازکردن و رفع گرفتگی لوله در  سریع ترین راه نیز هست. از مزایای دیگر استفاده از فنر و دستگاه باز کردن توالت فرنگی این است که دیواره لوله ها آسیب نخواهد دید و همچنین دیواره ها کاملا تمیز خواهند شد.

خدمات فنی میلان در سراسر تهران و حومه 09129383070

همانطور که خواندید دلایل زیادی و جود دارند که باعث گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند. راهکارهای بازکردن لوله و رفع گرفتگی لوله را نیز مطالعه کردید. شما همشهریان عزیز دیگر لازم نیست در هنگام گرفتن لوله یا توالت فرنگی نگران باشید. خدمات فنی جاوید با سالها تجربه در امر باز کردن توالت فرنگی و تخلیه چاه در خدمت شماست. تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا سرویس کاران مجرب خود را با قیمت مناسب به سمت خانه شما بفرستیم.

راههای بازکردن توالت فرنگی:

گرفتگی توالت فرنگی هر مردی را می ترساند!شما در خانه کسی هستید! کارتان را تمام می کنید و سیفون توالت فرنگی را می کشید ولی به جای پایین رفتن,آب با آنچه شما در کاسه اش ریخته اید بالا می آید!در این لحظه با وحشتتان چگونه کنار می آیید؟آیا می دانید چه باید بکنید؟

به برخی از دلایل قرعه به نام مردی افتاده که گرفتگی توالت فرنگی ها را بر طرف می کند.به نظر من ما در زندگی امروزه می بایست روش های قدیمی را کنار گذاشته و با خلاقیت و پشتکاری دیگر نسبت به رفع مشکلاتمان اقدام نماییم.با این حال در حالی که خیلی از مردان مسئولیت حمله سوارانشان را بر عهده می گیرند,فاقد یک طرح و برنامه هستند که با استفاده از آن به گرفتگی توالت فرنگی ها حمله کنند!

برای کمک به ما که یاد بگیریم چطور به گونه ای موثر گرفتگی توالت فرنگی را رفع کنیم, من “رد” را از “ردوروتر” فراخوانده و نظراتش را جویا شدم.

توصیه های رفع گرفتگی توالت فرنگی:

مانع از پر شدن کاسه توالت فرنگی شوید:اگر به نظر می رسد که آب ممکن است از کاسه توالت فرنگی سرریز شود, “رد” توصیه می کند که درپوش مخزن توالت فرنگی را با حداکثر سرعتی که ممکن است بردارید و دریچه آبراه (flapper)توالت فرنگی را ببندید.دریچه ,آب را از مخزن رها کرده و وارد کاسه می کند.اگر شما نگرانید که فشار جریان آب موقعیت خوبی را برای طغیان آن فراهم آورد, قبل از کشیدن سیفون,درپوش بالای آن را بردارید.آن گاه شما می توانید یک دستتان را نزدیک دریچه آبراه(flapper) بگیرید در حالی که با دست دیگرتان آبریز(flusher)را فشار می دهید.در دقایقی که آب در حال بالا آمدن است شما آمادگی دارید که طغیان آن را فروبنشانید.

برای بازکردن توالت فرنگی یک تلمبه دستی خوب تهیه کنید:

با برطرف شدن آشفتگیتان, زمان آن رسیده که تلمبه دستیتان را بدست بگیرید.برای استفاده کارآمد از یک تلمبه دستی,نیاز است که بین آن و فاضلاب راه کاسه توالت فرنگی تا آنجا که ممکن است سوراخ و منفذ قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد.تلمبه های دستی فنجانی-قیفی بهترین تلمبه دستی هایی هستند که می توانند به این منظور استفاده شوند.آنها تلمبه دستی هایی هستند که زایده یا یک تکه اضافی دارند; افزوده شده به کف فنجان لاستیکی.

تلمبه دستیتان را گرم نمایید:تلمبه دستی های شق و سفت به خوبی انواع نرم و انعطاف پذیر کار نمی کنند.تلمبه دستیتان را قبل از استفاده زیر آب گرم بگذارید.این امر لاستیک آن را نرم می کند;امری که به شما کمک می کند که کاملا فاضلاب راه کاسه توالت فرنگی را بدون وجود سوراخ و منفذ قابل رویت مابین آن و تلمبه دستی کاملا بپوشانید.

بدرستی تلمبه بزنید:تلمبه دستی را به فاضلاب راه کاسه توالت فرنگی بچسبانید ;طوری که کاملا سوراخ آن را بپوشاند.”رد” می گوید که اغلب مردم در هنگام تلمبه زنی فقط به فشار پایین بردن تلمبه توجه دارند.در حالی که عقب زدن آن هم کاملا مهم است.چند ضربه خوب بالا و پایین به تلمبه وارد کنید و آبریز(flusher) آب تحت فشار را باز کنید.اگر آب کاسه توالت فرنگی زلال شد,شما با موفقیت گرفتگی آن را بر طرف کرده اید.اگر آب کاسه توالت فرنگی دوباره شروع به بالا آمدن کرد, دریچه آبراه را ببندید تا آب وارد آن نشود.تلمبه زنی را تکرار کنید و توالی باز کردن آبریز و ایجاد جریان آب پرفشار را تا رفع گرفتگی کامل ادامه دهید.

برای گرفتگی های شدیدتر از دیلم استفاده کنید:

اگر پمپ دستی کار نمی کند, “رد” می گوید که وقتش رسیده که گرفتگی را با دیلم برطرف نمایید.دیلم وسیله ای کابل مانند است که شما از طریق سوراخ توالت فرنگی به آن حرکتی مارپیچی می دهید;حرکتی که کمک می کند تا گرفتگی برطرف شود.دیلم در اغلب ابزار فروشی ها یافت می شود.

برای استفاده از یک دیلم آن را از طریق سوراخ توالت فرنگی به پایین فرستاده و به آن حرکتی مارپیچی بدهید.این کار با چرخانیدن دسته ای که در دست گرفته اید آغاز می شود و تا توقف حرکت دیلم ادامه می یابد.با توقف حرکت,شما به گرفتگی رسیده اید.دیلم یا گرفتگی را باز می کند و یا به آن گیر می کند.اگر شما احساس می کنید که عامل گرفتگی به دیلم قلاب شده است,آن را بیرون بکشید.هر آشغالی که به انتهای دیلم چسبیده بود را دور بیندازید.به توالت فرنگیتان چند تلمبه خوب بزنید تا موانع باقیمانده را هم برطرف کند.آب پرفشار!شزم!آب کاسه توالت فرنگی زلال شده است!

وقتی که لوله کش را صدا می زنید:

زمان هایی وجود دارد که تلاش شما افاقه نمی کند.چطور بدانید کی وقتش می شود که حرفه ای ها را به کمک بگیرید و از آن ها بخواهید که با گرفتگی مبارزه کنند؟”رد” می گوید که اگر وقتی شما آب را با فشار باز می کنید,در دوش ها و سینک ها پس می زند,وقتش شده که یک لوله کش بیاورید.وقتی شما آب را با فشار باز می کنید و آن در موقعیت های عجیب و غریب پس میزند,یعنی اینکه شما با گرفتگی خط اصلی روبرو شده اید.نه تلمبه دستی و نه دیلم دیگر به کارتان نخواهند آمد.

از استفاده از توالت فرنگی گرفته شده بپرهیزید:

توصیه اصلی “رد” این است که در گام نخست از استفاده از توالت فرنگی گرفته شده پرهیز نمایید.قبل از هر چیزی به بچه ها آموزش دهید که توالت فرنگی جکوزی نیست.”رد” می گوید که بخش عمده ای از کار او در بر طرف کردن گرفتگی توالت فرنگی ها سر و کار داشتن با اسباب بازی ها و وسایلی بوده است که کودکان با بهره گبری از فشار آب به داخل توالت فرنگی فرستاده بودند.

“رد” همچنین می گوید که اطمینان از اینکه آبفشان های(jets) اطراف لبه کاسه توالت فرنگی خوب و تمیز هستند مهم است.بسته شدن آبفشان ها مانع از این میشود که توالت فرنگی از حداکثر فشار آبش بهره مند شود و این امر به نوبه خود از شفاف شدن توالت فرنگی و محتویاتش جلوگیری می نماید.تمیز کردن هفتگی توالت فرنگی ها با برس از جرم گیری آن ها ممانعت به عمل می آورد.اگر شما برای مدتی توالت فرنگیتان را تمیز نکنید,احتمالا با میلیون ها جرم روبرو خواهید بود.”رد” برای تمیز کردن آشغال ها استفاده از آچار آلن یا آچار پیچ گوشتی را پیشنهاد می نماید.

آیا نکات کلیدی دیگری برای رفع گرفتگی توالت فرنگی ها وجود دارد؟اگر پاسخ مثبت است ,آن ها را با ما هم تقسیم کنید!

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس مستقیم - کلیک کنید